Mjøsen Dykkerklubb Forum Hovedsiden Mjøsen DykkerklubbHjem
 Hjelp  •  Søk  •  Innstillinger  •  Kart  •  Grupper  •  Bli Medlem  •  Profil  •  Sjekk private meldinger  •  Logg Inn
Kalender 
HendelserKalender
Lør 04 Sep 2010
Søn 05 Sep 2010
Man 06 Sep 2010
Tir 07 Sep 2010
Ons 08 Sep 2010
Vis Neste Tema
Vis Forrige Tema

Start Nytt TemaSvar på Tema Vis Forrige TemaSend som Epost til en venn.List brukere som har sett på dette emnetLagre dette emnet til filPrintable versionSjekk private meldingerVis Neste Tema
Av Innlegg
Ane

Alder: 27
Ble Medlem: 24 Feb 2004
russia.gif
InnleggSkrevet: Søn Jul 25, 2010 9:17 pm  Tittel:  Dykking på Mengshoel uke 31?
Fra Ons Aug 04, 2010 6:00 pm til Ons Aug 04, 2010 7:59 pm (innkludert)
Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Heisann,

Tenkte jeg skulle lufte ideen med dykking på Mengshoel om ei uke (uke 31). Jeg så for meg f.eks. tirsdag 3. august eller onsdag 4. august. Kanskje vi kunne samlet en gjeng og grillet og vært litt sosiale også? Folk er kanskje tilbake fra ferie (ergo kveldsdykk)?

Hvis det er litt respons tenkte jeg at jeg kunne spørre Gjøvik Froskemannsklubb også Smile.

- Ane
95905321

Tyren Kjønn:Kvinne Gris Ikke påloggetPersonlig Galleri for AneVis Medlemmets ProfilSend Privat MeldingSend e-postBesøk Medlemmets NettsideMSN Messenger
Dan Tryli

Alder: 34
Ble Medlem: 11 Okt 2008
norway.gif
InnleggSkrevet: Man Jul 26, 2010 9:46 am  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

supert.tipper jeg er med.
ladet X`en?

Tyren Kjønn:Mann Drage Ikke påloggetPersonlig Galleri for Dan TryliVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
Ane

russia.gif
InnleggSkrevet: Man Jul 26, 2010 10:49 am  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

X'en er med =) Den står alltid klar til bruk Smile

Tyren Kjønn:Kvinne Gris Ikke påloggetPersonlig Galleri for AneVis Medlemmets ProfilSend Privat MeldingSend e-postBesøk Medlemmets NettsideMSN Messenger
Vegard

Alder: 23
Ble Medlem: 24 Jun 2010

norway.gif
InnleggSkrevet: Ons Jul 28, 2010 2:42 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

får se an grillværet...klar for dykking uansett Wink

Vekten Kjønn:Mann Tiger Ikke påloggetPersonlig Galleri for VegardVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
THS

Alder: 18
Ble Medlem: 15 Jun 2009
norway.gif
InnleggSkrevet: Ons Jul 28, 2010 7:22 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Vel, mulig jeg har levert flaska for service da, litt avhengi av når jeg er i Oslo neste gang...

Men sosialt er en alltid ladd for Very Happy

Væren Kjønn:Mann Ape Ikke påloggetPersonlig Galleri for THSVis Medlemmets ProfilSend Privat MeldingBesøk Medlemmets NettsideYahoo MessengerMSN Messenger
Øyvind

Alder: 37
Ble Medlem: 27 Nov 2008
norway.gif
InnleggSkrevet: Tor Jul 29, 2010 8:54 am  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Plutselig ble det august igjen, så da er det vel på tide å ta opp igjen klubbdykkinga. Mengshoel og grill er jo en bra plan! Så da foreslår jeg at vi møtes der onsdag 4. august kl 18.00.

Ø

Krepsen Kjønn:Mann Bøffel Ikke påloggetPersonlig Galleri for ØyvindVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
Per Otto

Alder: 48
Ble Medlem: 29 Nov 2008

norway.gif
InnleggSkrevet: Tor Jul 29, 2010 4:50 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Ok. ses onsdag den 4. Ja da jeg tar med mat og dykkeutstyr.

Mvh.
Per Otto

Skytten Kjønn:Mann Bøffel Ikke påloggetPersonlig Galleri for Per OttoVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
Dan Tryli

norway.gif
InnleggSkrevet: Lør Jul 31, 2010 8:41 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

hælv...jeg må på nattvakt.Begynner ni.rekker neppe....

Tyren Kjønn:Mann Drage Ikke påloggetPersonlig Galleri for Dan TryliVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
Ole - jørgen

Alder: 42
Ble Medlem: 22 Mai 2010
norway.gif
InnleggSkrevet: Søn Aug 01, 2010 10:18 pm  Tittel:  dykking Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Vi kommer.
Hilsen
Ole-A og
Ole-J. Very Happy

Tyren Kjønn:Mann Ape Ikke påloggetPersonlig Galleri for Ole - jørgenVis Medlemmets ProfilSend Privat MeldingSend e-postBesøk Medlemmets Nettside
ErikB
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 16 Jan 2004
norway.gif
InnleggSkrevet: Man Aug 02, 2010 1:43 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Ikke dykke etter Mjøsferga, den er tauet til Gjøvik.... Tror jeg dykker opp.

Kjønn:Mann  Ikke påloggetPersonlig Galleri for ErikBVis Medlemmets ProfilSend Privat MeldingSend e-postMSN Messenger
ThomasG

Ble Medlem: 04 Nov 2009
norway.gif
InnleggSkrevet: Tir Aug 03, 2010 7:09 am  Tittel: Kult (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Blir gjerne med på et dykk, ved den gamle fergekaia?
Trenger litt luftpåfyll - noen som skal innom bua og kan bistå litt her?

Krepsen Kjønn:Mann Bøffel Ikke påloggetPersonlig Galleri for ThomasGVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
Øyvind

Ble Medlem: 27 Nov 2008
norway.gif
InnleggSkrevet: Tir Aug 03, 2010 2:33 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Per Otto stiller med grill, så da er det mulighet for å svi pølser også! Jeg skal innom bua en tur først. Halv fem-fem tiden, tror jeg. Thomas, du kan ringe meg i løpet av morgendagen, så avtaler vi nærmere.

Ø
957 96 306

Krepsen Kjønn:Mann Bøffel Ikke påloggetPersonlig Galleri for ØyvindVis Medlemmets ProfilSend Privat Melding
Ane

russia.gif
InnleggSkrevet: Ons Aug 04, 2010 12:01 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Heisann!

Vært en uke uten internett, men klar for i kveld!

Kan ta med scooteren, men vet ikke om jeg har noen scooter-buddy??
Og dessuten klarte jeg å drukne lykta mi igår, så det blir dykking med back-up lykt isåfall... Hvis ikke noen har en lykt de kan låne bort?

Jeg har også fått melding om at det kommer tre stykker fra Gjøvik Froskemannsklubb =)

- Ane =)
(95905321)
PS. Har nettopp vært en uke på Bjørnsund utenfor Bud med dykking hver dag! Smile Juhuu!!

Dan Tryli

norway.gif
InnleggSkrevet: Ons Aug 04, 2010 12:48 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

hallo.
hvis noen skal i din retning fra Stange-omerådet, må du gjerne låne lykt av meg.ring meg evt...

Ane

russia.gif
InnleggSkrevet: Ons Aug 04, 2010 1:01 pm  Tittel:  (Uten emne) Svar med SitatSlutten av SidenTil Toppen

Dan: Thanks, men jeg kommer nok ikke til å sette himmel og jord i bevegelse siden jeg har dykket hver dag en uke nå Wink. Men hvis noen andre ser innlegget ditt og passerer deg er det jo bare bra. Jeg tar det som et skylledykk, men lykt i Mjøsa er jo selvsagt kjekt å ha!

Har forøvrig ikke nummeret ditt..

- Ane
95905321

Vis Innlegg fra:      
Start Nytt TemaSvar på Tema Vis Forrige TemaSend som Epost til en venn.List brukere som har sett på dette emnetLagre dette emnet til filPrintable versionSjekk private meldingerVis Neste Tema

Vis Neste Tema
Vis Forrige Tema
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge ved filer i dette forumet
Du kan laste ned filer fra dette forumet

Alle klokkeslett er CET (Europa)

Board Security

14337 Attacks blocked