Ble Medlem: 16 Jan 2004
Anyone???
Vi har dessverre liten respons på advanced-kurset som er planlagt til helga. Foreløpig bare tre elever og det er for lite til at vi vil kjøre kurset.
Dersom det er noen i klubben (eller ellers) som ikke har advanced (eller tilsv.) så hiv dere med! Mangler utstyr? Turut har utstyr til leie til en hyggelig pris for kurset.
Vi er to stk. som ønsker kurset. Jeg kontaktet turut om dette i april, men fikk ikke beskjed. Skal forøvrig sjekke dette selv fra nå av.
Si ifra når det blir no.
Ble Medlem: 16 Jan 2004
Dessverre blir det lett "høl i kommunikasjonen" når vi holder kurs med såpass ujevne mellomrom. Dette kurset ble vel annonsert på Turut sine sider (og her på mjøsforum) i slutten av april. Neste advanced kurs blir i september tror jeg. Jeg kan tipse deg om dato når vi har spikra den.
Vis Neste Tema Vis Forrige Tema
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan ikke legge ved filer i dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet